sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Crazy Challenges #1!

Cate o tura pe saptamana!
Se pare ca am fost obligata sa postez aici provocarile nebune pe care ni le-am pus una alteia pe chat. Of, va blestem!


Prima tura:
Cineva a provocat-o pe Elyy sa spuna ca Armin e un crizat. Dupa ce am vazut comentariul la "Tipii mei"... Ei bine... Elyy sigur si-ar fii dorit sa-si ia adio de la viata. :-w


A doua tura:
Cineva m-a provocat sa ii spun lui Alexy ca fratesu ii sexos. Eu... Am facut mai mult de atat. :>


A treia tura:
Am pus-o pe Elyy sa spuna ca-l uraste pe Lysander ( o sa mi-o iau pentru asta :)) )


A patra tura:
Elyy m-a provocat... Ei bine...


A cincea tura:
Elyy a provocat-o pe CrisaHook sa-si puna la profil: " Lyse daca citeste asta te rog sa si vii ti-am gasit agenda si vreau sa-ti cer socoteala in legatura cu imaginile cu tine si cu castiel la dus.( ai inteles ma?)  "


A sasea tura:
Elyy a procovat-o pe KiikoIrryMari23 sa-si puna la profil: " Atentie : Sunt disponibila intre 9 si 12ofer serivici ieftine si bune , nimeni nu a plecat de la mine nesatisfacut , deci va ro sunati la numarul 0534367yoai, daca vreti sa ma simtit in voi in interiorul caselor voastre , sa simtim lumina cum bate sa obrazam impreuna deci CONTACTATI-MA DACA VRETI SA VA SCHIMB BECUL =]]]] "


Sper ca v-au placut provocarile de saptamana asta! ^^









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu