sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Versus!

Dupa cum vedeti, ultimul conflict intre mine si Elyy a avut loc acum 3 zile si eu acuma ma trezesc sa il pun.


 FanArt: Regret ca in ilustratia de la episodul 2 Nathaniel si Castiel se bateau in loc sa faca yaoi TT^TT
FanArt: Si nu mai sterge! Daca nu ai observat, celalalt raspuns nu mai exista. NU AI DREPTUUUUUL!
Elyy: Stii cine sunt eu? Stii? Normal ca nu stii SUNT CETATEAN EUROPEAN SI AM DREPTURI :))
FanArt: EU SUNT JUCATOR PE SWEET FLIRT AM MAI MULTE DREPTURI CA TINIE.
Elyy: BINE.
FanArt: Cartofii castigaaaaaa
Elyy: Pe principiul cel mai destept cedeaza ^.^ ( n-o lua in serios =]] )
FanArt: O daaa, sunt proasta. :3 Si am dovada la cate am facut cu colegii azi... :))
-anonim- : Sunteti tare amuzante fetelor cand va certati :))
FanArt: MULTUMESC. VEZI FEMEIE, CINEVA CARE RESPECTA CARTOFII.
Elyy: Fanule art, am un cal pe Howrse cu numele tau, acum imi dau seama :)) >>Aici linkul.<<
Elyy: Aaa si ar trebui sa facem un show TV :> --> Si de aici ideea cu blogul xD
-anonim-: Da mai ales respect pentru raspunsurile yaoizate :)))))
FanArt: O daa, am nume die cal. :>
Elyy: Da stiu, si mie imi plac raspunsurile yaoizate a le lui Fanart :> Si da, ai nume de cal... by Elyy :> Vezi ce frumoasa te-am facut? =]]
FanArt: No maaa, iete :> >>Aici linkul.<<
FanArt: Esti sexy :))
Elyy: Moamaace palida sunt O.O Imi place =]] Apropo, fanule meu ce ma inspiri mereu, mi-ai dat niste idei de-n brate sa ma iei :> Da mai intai vom vedea daca si ceilalti sunt de acord =]] ( cred ca am terminat "cearta" aici :))))
FanArt: Noo, o sa fie prea linste! In orasul yaoizat al lui Elyy, FanArt si cine se mai trezeste sa ni se alature nu e niciodata liniste! hfgdcyughxiughckvn >.<

Ne vedem data viitoare cand ma cert cu Elyy! ^^

Probabil ca de data viitoare incepem sa mai folosim si din cuplurile yaoi, asa ca uitati legenda:
Nume pentru cupluri yaoi sweet flirt.

Alexy x Kentin = Altin, Kenxy;
Nathaniel x Castiel = Castaniel, Nastiel;
Lysander x Castiel = Lystiel, Casander;
Nathaniel x Lysander = Lysthaniel, Nathander, Nathys;
Dakota x Castiel = Castake;
Alexy x Armin = Arexy, Armexy (suna smexy xD);
Alexy x Castiel = Caslexy;
Alexy x Lysander = Lysexy;
Elyy x Lysander = Lyselyy, Elyyse; ( nu ii yaoi )
Boris x Mr Fraize = Boraize;
Directoare x Kiki = Dirki;


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu