joi, 28 noiembrie 2013

Yaoi la... ponei?

Ok, stiu ca asta e ciudat. Si voi stiti.


Elyy: M-am gandit sa fac si eu baietii nostrii in varianta ponizata. :> I-am facut in mai multe pozitii ca sa va incarc fanteziile yaoi, ai auzit FanArt? :3
FanArt: Ghm. Am auzit. Pozitia lui Lys si pozitia lui Armin! - dupa ce ati stat 2 secunde sa va dati seama - ă? ă? -privire perversa-
Elyy: Parca din instinct l-am pus pe Armin asa =)) Simtul fujoshi nu da gres niciodata =))
FanArt: Ooo, Armin. Unde  te uiti ma? :> Ah! Si Kentin in c*rul lui Dake!
Elyy: Si Castiel daca il intoarcem invers e cu botu in ce nu am eu a lui Leigh =)))
FanArt: Si daca il punem pe dake in spatele lui Armin... Sau pe Leigh in spatele lui Dake. :o
Elyy: Si cu Nath ce facem? =))
FanArt: Il pastram pentru Boris :>
Anonim: DOAMNE mi-ari bagat in cap pozitiile alea! =))
FanArt: Vezi Elyy? Suntem contagioase. :>
Elyy: Pune pe blog. =))) Sa speriem iar lumea =))
FanArt: Acuma pun :))

BONUS!

Elyy: Pun pariu ca pe mine ma plac mai mult.
FanArt: Iar ai ceva impotriva cartofilor!
Elyy: Normal ca am. PASTELE LA PUTERE!
FanArt: Cum sa fie pastele la putere? TT^TT
Elyy: Ca-mi plac. :> Si daca te duce Armin intr-un loc udne se servesc numai paste, cum faci?
FanArt: Asa faci? :-w Tu am urasti TT^TT
Elyy: Pai asa ca chestie. Poate lui ii plac pastele.
FanArt: Nu zic ca nu-mi plac pastele, dar cartofii sunt mai buni. MULT MAI BUNI! AU AROMA DE RAHAT DIN CARTOF CRUD!
Elyy: Prea mult colesterol o sa strice. :-w
FanArt: Prea mult sos o sa-ti afecteze neuronii. :-w
Elyy: Lasa ca asa e frumos, dupa ce ca mai am si eu juma de neuron, daca il pierd si p-ala o sa devin stapana lumii! Muahahah!
FanArt: ...
Elyy: Baii! Fanule! Ieri a fost Black Friday! Si mi-e urat ca n-am fost. :(
FanArt: Nici eu n-am fost. Dar nu ma calcam in picioare pentru o reducere de 20% -.-
Elyy: 20% fanule, pai normal! Imi luam un Lyse si cu reducerea ii luam si agenda, la pachet. :>
FanArt: ...
Elyy: Fanule! Am un cadou pentru tine!
FanArt: DA SA VAAAAAD!
Elyy: Linkul aici.
FanArt: * nosebleed * KYAAA! * lesina *

Dupa ce FanArt se trezeste:

Elyy: Bai pe cine faci tu cartof?
FanArt: Ha? =))))
Elyy: Fii atenta ca sunt cu ochii pe tine. :-w


Sper ca v-au placut discutiile noastre ponificate si yaoizate si mancarizate. ^^


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu